Tandsten

Var en rätt så lugn dag på jobbet, var dock inte inne hos min vanliga tandläkare utan var inne hos en annan och jobbade. Det gick kanon bra dock så så hade vi lite långtråkigt då vi hade några uteblivande så då passade vi på att putsa bort lite tandsten från mina tänder. Lika bra att passa på när resurserna finns till hands.

Slutade vid lunchtid så när jag kom hem till stan vart det ett stopp på apoteket för att fylla på förådet med flourskölj så mina tänder håller sig starka. Sen vart det sushi till lunch.

Efter att kommit hem och ätit lunch så däckade jag i soffan och sov tills sophia ringe o väckte mig. Hon undrade ifall jag ville va hundvakt åt lily på söndag och det är ju klart man ställer upp. Efter att jag pratat klart med henne så somnade jag om och vaknade lagom till middagen.

Nu ligger jag nerbäddat i soffan och njuter utav att det är helg. Ska svida om sen vid halv elva då jag ska ner en lite sväng på stan och kolla läget med chrisse. Får se ifall det är något roligt folk ute.

I morrn ska jag ialla fall plocka fram matte boken och plugga lite inför nationella provet som jag har nästa måndag den 8/2.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0