80 års fest och ikea

I fredags vart det för lite fest hemma hos becca för att fira att hon har fyllt 23 år. Sen förflyttade vi oss ner till harrys men sötnosen och jag vart inte så långvariga då vi skulle upp tidigt dagen efter.

Lördagen klev vi upp vid 10 tiden och fixade till oss innan vi åkte ut till hans föräldrar för att sedan åka vidare ut till hans farmor i stjärnhov. Där ute var det 80 års fest för henne och jag fick samtidigt träffa kims släkt från dalarna som hade kommit dit. Det var ett hel skönt gäng och vi hade super trevligt. Det var dock synd att vädret inte var på våran sida.

Sötnosen och jag åkte hem vid 20.30, svänge förbi affären och köpte lite gott innan vi traskade upp till madde och chrille. Snackade lite skit med de och kollade på en rätt så rolig film som jag inte kommer ihåg namnet på just för tillfället.

Söndagen så drog vi till linköping för att dra en repa på ikea. Vi hittade nästan allt vi skulle ha och sen när vi var klara där vart det en runda i ikanohuste. Skulle äta på max sen men det var fullt med folk så vi tog max i norrköping istället. Passade på att ta en tur på mediamarket och sötnosen hittade sitt xbox som han vill ha så det följde med hem samt en skiva, film och lite sladd.

Väl hemma så var det bara att dumpa av sakerna och sen åka och handla mat. Lämpade av det och begav oss sen hem till becca för att äta smörgåstårat och vi var proppmätta så gott var det. Kim fixade matlådor sen när vi kom hem medans jag hoppade in i duschen. Sen vart det film och mys i soffan innan det var dags att sova.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0