Vad har hänt

Helgen spenderades med goda vänner i laxå med lite alkohol och en massa grillat kött. Vi flöt nästan bort utan värmen, tack gode gud för kalla källare och ac i bilen.

När jag och sötnosen kom hem i söndags vart det först en sväng upp till willys och handla innan det vart att kolla på film och mysa i soffan.

I går (måndag) så var jag ledigt vilket var skönt, klev inte upp ur sängen förens kvart i elva. Efter att ha fixat disken så gick jag hem och fixade lite grejer. Åkte upp till colorama och mötte upp min kusin och hennes vildar. Skulle vara smakråd då hon ska ha nya tapeter i köket.

När det va avklarat vart det donken då ungarna skulle ha mat, själv vart det en cola och mjukglass. Vart en sväng in på hm och köpte ett par mjukis shorts. Sen vart det hem till sötnosen och förbereda middagen, han var så duktig och städade när han kom hem.

Det vart att titta på film när han hade städat klar och sen så fixade vi middag och kollade på teve. När kl var tio var det dags för sängen för min del då jag ville vara pigg och utvilad första arbetsdagen efter semestern. 

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0