22 juni

I dag så funkade äntligen allt som vanligt igen på jobbet vilket var himmla skönt. Jag och min tandläkare var även så duktiga så vi han skriva in alla daganteckningar från i går innan fikarasten i morse.

Annars så har dagen mest bestått utav lagningar och undersöknigar, vi hade även två uteblivande som gjorde att vi hade lite dö tid. men i dag kune vi åtminstonde surfa framför datorn då vilket inte gick i går.

När jag kom hem sen efter jobbet så vart det middag, lite soffhäng och sen ett varmt bad för att mjuka upp kroppen. Fixade till matlåda tills i morrn för en liten stund sen, det fick bli pastasallad.

Bara två dagar kvar att jobba sen är det midsommar på fredag och kl 17 på torsdag så börjar min 2 veckors långa semester :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0