Duktig

Vart lite mer fart på eftermiddagen men det avrt endå ingen högt tempo då jag hade förbaskat ont i magen. men envis som jag är så vägrade jag att åka hem, man tjänar ju fan inga pengar på att va hemma ju :P

Mamma är i eskilstuna på sjukhuset och väntar på svar om ifall hon blir opererade eller inte. Pratade men henne för en stund sen på telefon och hon skulle få besked ikväll.

Annars så har det inte hänt så jätte mkt, har dock varit duktig och skickat iväg två jobbansökningar. Kan ju alltid hoppas på att man får svar och får komma på intervju. Men allra helst så skulle jag vilja ha en fast anställning på FTV i flen där jag är nu för jag trivs så fruktansvärt bra där men som det ser ut nu är det inte så troligt.

Nä nu blir det till att titta på teve och ta det lungt.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0