Fått fnatt

I dag så är det tredje dagen i rad som jag bakar kakor och tvättar en massa tvätt. Det är ju nästan så man kan tro att jag har fått fnatt eller solsting :P

När jag var klar med alla hushålls bestyr så ringde jag och skällde lite på de på onoff och det lutar emot att jag kommer avbeställa bilstereon jag har skickat hos de. Det skulle ta två veckor och det har nu gåt 3 veckor och de kan inte säga när de kommer heller.

Så jag funderar på att beställa en bilstereo från netonnet istället för det har alltid funkat tidigare när jag beställt ifrån de. Fattar faktisk inte varför jag inte beställde från de från första början men det är lätt att vara efterklok :P

Vart en sväng på stan förut med min mor, handlade inget roligt förutom en ring til näsan och kortisonkräm. Träffade på sjuksköterskan från mammas jobb och hon är så snäll så hon ska plocka bort morsans graffer i morrn som sitter och håller ihop hennes sår.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0