I morrn smäller det

Ja så i morrn blir man då ett år äldre och det känns väl varken till eller från. Det kommer att bli en dag fylld med fart och fläng. På morgonen ska det handlas lite tills på lördagen då vi ska grilla här hemma, sen blir det sjukan då min mor ska plocka bort sina graffer som har hållt ihop hennes sår.

När det är klart blir det en sväng upp til min farmor för lite fika så hon kan fira mig. Sen när kl blir 12 så drar madde och jag till norrköping då jag ska tatuera mig.

När jag kommer hem från norrköping så blir det middag och sen kommer min kusin in med sina tre busfrön för lite födelsedagsfika. När det är avverkat så blir det lite fest hemma hos åsa med mina goa vänner och sen blir det nog en sväng till harrys. Funderar på att dricka lite blue hawaii drinkar, de är så fruktansvärt goda och det påminner mig om det soliga och härliga turkiet.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0