Jordgubbar

Åkte ut till sköldinge vid 10 tiden och när jag kom ut dit så var det bra till att byta bil och åka in till stan igen. Min mosters sambo var lite ramsne och han skulle handla stålnät till trädgården så jag fick leka chaffis. Passade på att handla alla grejor jag behöver i kväll inne på coop då det är grillning som står på menyn. Sen så sålde de jordgubbar där utanför så jag passade på att köpa två kartonger.

Väl tillbaks i sköldinge skulle vi byta bromsok på min bil men icke sa nicke för två utav muttrarna satt som berg så det projekter får vi ta nästan helg då min mosters sambo skulle köpa någon värmepryl som skulle göra så att man går loss muttrarna.

Nu sitter jag hemma och slöar och kollar på bilstereo då jag snart får damp på den jag har i bilen. Den vägrar nämligen att spela brännda skivor. 

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0