Lågvarv

Trött som tusan i morse när jag vaknade, hade bara lust att dra täcket över huvudet och fortsätta sova. Men tyvärr så tjänar man ju inga pengar på det. Har sovit halvtaskit i natt och det beror nog på att jag lyckades somna en stund i soffan i går kväll, smart madde jätte smart eller inte.

Är ialla fall lungt på jobbet, håller på med att plocka disk och journaler nu på förmiddagen. Med andra ord jag går på lågvarv och glider runt. Sen efter lunch så kommer min tandläkare och då jävlar blir det till att öka tempot ett hack eller två.

Längtar till helgen då blir det bara till att ta det lungt och ladda batterierna. Eller ja fredag ser ut o bli fullt upp på dagen då det ska hinnas med att åka till tippen, fikas, leta födelsedags present samt att se om det går att byta brommsoken på bilen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0