Lugn fredag

I går vart det ingen utgång för min del utan det var en mysig hemmakväll istället. Tittade på teve och myste i soffan, det är tio gånger bättre än att vara ute på krogen.

Vaknade vid tre tiden i natt och var helt utvilad..vad fan är det för fel på mig?! Men som tur var så lyckades jag somna om.

I dag är det rätt så ostadigt väder vilket är tråkigt då jag dels hade tänkt fixa med bilen ute i sköldinge och sen är det synd om alla studenter som ska springa ut om en lite stund. Hade hoppats för deras skull att solen kunde vara snäll och titta fram när det ska åka runt i vagnarna och skrika o tjoa.

Ska lägga mig i soffan och läsa en bra bok nu.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0