Soool

I går var det måndags och starten på en ny arbetsveckan. Hade klinikmöte på förmiddagen och till det vart det rabarberpaj med vaniljvisp vilket smakade kalas gott :D Sen på eftermiddagen så hade vi en massa lagningar. På kvällen vart det teve tittande och mys i soffan innan det var dags för några timmars sömn.

I dag var jag skapligt seg på morgonen men vaknade till liv när vi började jobba. Det har flytit på i bra takt i dag på jobbet även fast vi hade några uteblivande. Så när vi hade ena uteblivandet så passade vi på att sätta fast ett tandsmycke på en utav mina tänder. Det vart ett guldhjärta med en lite diamant i mitten, vart skit nöjd med resultatet.

Var kalas fint väder ute i dag så när vi hade lunch så passade jag på att ta med mig en stol ut och sätta mig på gräsmattan och sola lite. Får hoppas att det fina vädret kan ta och hålla i sig nu för jag vill banne mig ha en varm och solig sommar.

När jag kom hem vart det middag och sen lite soffhäng innan jag trallade hem till emmy. Skulle lämna pengar till henne och hämta biljetten till twilight movie night som vi ska gå på den 29 juni. Sen så passade jag även på att låtta emmy färga mina ögonbryn och fransar. Det var super bra så vill ni fägra ögonbryn och fransar för enbart 50 kr så tycker jag ni ska gå till emmy. Här har ni hennes blogg: www.nogg.se/emmywilkins bara att skriva till henne ifall ni är sugna på att fixa till er:)

Nä nu blir det sängen för min del, natti natti!

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0