Bio

I dag har det varit lugnt på jobbet allt har flytit på som det ska. Solen har även varit framme och lyst nästan större delen utav dagen vilket har varit härligt.

Vid 17 tiden var det dags att bege sig hem för att fixa middag och efter det begav jag mig till bion där jag mötte upp rebecka. Vi skulle kolla på premiären utav alice i underlandet i 3D.

Jag tycker filmen var kalas bra dessutom var det första gången jag såg en film i 3D. Dock så var det väl kanske inte en film jag kommer att se om men den var ändå värd pengarna.

Nu sitter jag nerbäddat i teve soffan och funderar på ifall jag skulle gå och lägga mig eller inte. Börjar ju inte förens halv 1 i morrn men tröttheten börjar ändå smyga sig på mig, men jag får se hur jag gör.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0