Full fart

Var helt mör i kroppen efter träningen i morse, det känndes verkligen att man inte tränat på jätte länge. Efter träningen drog jag ner på stan för att inhandla lite gott att dricka tills i morrn kväll. Kändes som det tog en evighet att hitta en parkeringsplats i den här stan men efter mkt om och men så hittade jag tillslut än.

Efter att ha varit på bolaget och inhandlat jäger så åkte jag upp till willys och köpte redbull. Sen vart det hem och slöa en lite stund i soffan innan jag gick bort till sultans och mötte upp madde. Vi tog en fika och snackade en massa skit och planerade lite saker. Vi lyckades prata bort lite mer än 2 timmar men har man kul så går tiden fort.

Åkte iväg sen vid 3 tiden och tränade med franken och efter det vart det en sväng upp till kvantum där det inhandlades ben & jerrys ice crem. Kom lagom hem tills middagen var klar så efter maten så tog jag tag i packandet då jag ska åka iväg på kurs i morrn och inte kommer hem förens fredagkväll.

Här även skickat iväg en ansökan till ett jobb så vi får väl se om några veckor hur det blir med det. Nu ska jag ialla fall slöa i soffan en stund innan jag ska fixa till håret då jag inte orkar hålla på med det i morrn.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0