Måndag

Skulle inte ha börjat jobba förens kvart i ett i dag men jobbet ringde vid åtta tiden och frågade ifall jag kunde komma in tidigare. Så efter att ha kasta i mig frukos så bar det iväg och kl nio var jag på jobbet.

Det har flytit på lugnt och fint på jobbet, vi hade dock mkt rotfyllningar i dag så det vart mkt disk. Fick även kaffebröd till morgon fikat då vi firade kvinnodagen.

När jag åkte hem från jobbet så lyste solen så mkt så solglajjorna fick åka på så jag kunde se vägen. Passade även på att tvätta bilen när jag kom hem till stan. Bilskrället var ju så skitig utav allt vägsalt så tänkte att det var dags att spola och tvätta av den när det endå var plusgrader och så fint väder ute.

I kväll har jag mest pimplat té då min hals krånglar och sen tittat på svenska hollywoodfruar. I morrn blir det till att ringa till vårdcentralen i flen och hoppas på att man kan få en tid hos de, skulle vara kalas då de bara ligger en våning övanför mitt jobb.

Men nu gott folk så blir det sängen för min del. Hoppas ni sover gott i natt för det har jag planerat att jag ska göra.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0