Måndag

Så var det återigen en ny dag på en ny veckan samt ny månad. Jobbade heldag i dag vilket var rikigt skönt, hade dock några återbud under dagen. Det är ingen höjdare specielt inte är de är långa tiden som de lämnar återbud till och ibland så kan de änns inte medela att de inte kommer. Det är dålig stil för hade de medelat att de inte kunde komma hade man kunnat gett tiden till någon annan patien som hade behövt komma akut i dag.

Har snöat hela dagen lång så när jag skulle åka hem från jobbet så var det bara till att börja borsta fram bilen under ett stort lager med snö. Var lite spårigt och moddigt på vägen men hem kom jag i ett helt stycke och det är huudsaken.

Nu ligger jag i soffan och ögonen börjar gå lite smått i kors så jag ska kolla klart på CSI miami på teven och sen blir det sängen för min del. Hade ju tänkt försöka vara uppe lite längre och glo på teve ikväll då jag inte börjar förens kl 13 i morrn men det blir inte alltid som man har tänkt sig.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0