Måndag/tisdag

I går så var det en lugn dag på jobbet, hade lite sovmorgon och började inte förens kl 8. Dagen gick fort även fast det inte fanns så mkt att göra förutom att glida runt och bara va.

Drog iväg till gymmet sen med franken efter jobbet, tränade armar och mage. Sen vart det hem, äta middag och sen glo på teve.

Idag hade vi digitalröntgen kurs på jobbet och det var intressant och kul. Det bjöds på en massa gott godis till fikat vilket man inte säger nej till. Efter jobbet vart det en sväng till badhuset och simma lite längder, bubbla bubbelpool samt bada bastu.

Nu är jag hemma och har nyss käkat lite middag, resten utav kvällen blir lung. Ska titta på NCIS sen kl 20 och efter det så blir det nog sängen för min del.


Btw så har jag fått en ny bloggdesign tack vare natha. Tack så mkt gumman!

//M

Ditt ord
Postat av: Natha

Lol, nu syns den i alla fall verkar det som ;P

2010-03-31 @ 02:28:43
Postat av: Maddiie

Haha japp det gör den. Nu ser jag den på både den lilla o stora laptopen :D

2010-03-31 @ 06:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0