Blogg torka

Har haft blogg torka denna veckan och det beror inte på att jag inte har gjort något i veckan. Det beror snarare på att jag helt enkelt inte orkar skriva. Men ska försöka samman fatta halva veckan som jag har missat att skriva om.

Tisdag: Jobb hela dagen och sen på kvällen så följde jag med kim för han skulle kolla på en lägenhet på norr. Den var super fräsch och bra planerad så dagen efter ringde han till hyresbolaget för att säga att han ville ha den och det fick han. Så från och med 1 augusti så kommer han bli stadsbo igen :P

Onsdag: Ledig så det var lunch på stan med natha och tobbe på american pizza..nom nom. Sen vart det iväg till banken på möte för att fixa med några konton som jag har. Sen vid 3 tiden så drog kim och jag iväg till uppsala då jag skulle titta på en bil som var till salu. Kan ju säga att jag var super nervös hela vägen dit, under tiden vi var där. Men det slutade bra och jag är nu ägare till en grå volvo v70.

Torsdag: Jobbade hela dagen sen drog hela kliniken hem till chefen för att kolla på hennes lägenhet samt dricka lite. Sen bar det av ner till olympos för middag så vi slapp betala för, vi behövde bara betala för det vi drack :D Kom hem vid halv nio och var propp mätt men kul som tusan hade vi.

Fredag: Jobbade fram till lunch sen vart det hem och möta upp min mosters sambo som ville kolla på bilen. Han tyckte det var ett bra köp så jag fick tummen upp från honom. Sen åkte jag iväg och la undan mina vinterdäck hos plåtis och sen vart det en tur på stan. Mötte upp kim sen efter att han slutade jobbet då vi skulle försöka hitta en pressent till chrille som fyller år på lördag (läs idag). Vart utgång på kvällen sen och det var väl helt okej, vart hem gång och lägga sig i sängen och dö vid halv 2 tiden.

Idag lördag: Ska strax fixa till mig för jag ska ner på stan och träffa rebecka. Vi ska luncha och gå en vända på stan. Sen funderar jag på att åka iväg och tvätta bilen men vädret ser inte ut att va det bästa kanske blir att läsa en bok istället. I kväll ska jag ialla fall över till madde och chrille för att fira hans födelsedag.

Sådär nu har ni fått en uppdatering om var jag har gjort i veckan :)

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0