Full fart

Här kommer en lite upptatering om vad jag har gjort sen jag skrev sist.

I söndags spenderades större delen utav dagen i soffan med en bra bok och sen på kvällen vart det teve/dator.

Måndag bestod utav jobb hela dagen, vi jobbade rätt så fort så vi fick mkt dötid. Men men så kan det gå ibland men då han jag ialla fall fylla på med instrument och andra saker inne på rummet.

I dag så hade jag sovmorgon och började inte förens halv nio då jag skulle på kurs. Kursen hölls på safiren och handlade om journalhantering. Det var grymt tråkigt då vi redan visst nästan allt de berättade för oss. Höjdpunkten var fikat med godis samt lunchen och att vi fick sluta redan tjugo i fyra istället för halv fem.

Drog iväg till gymmet sen och körde igenom kroppen sen vart det hem och äta lite middag. Efter det så fick jag ett ryck och dammsög hela huset samt sortetrade lite papper.

Nu blir det att ta det lungt och glo på lite teve resten utav kvällen innan det är dags för sängen.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0