Kanon helg

I fredags efter att jag hade slutat jobbet vid lunch tid så gick natha, jag och sussi på stan. Vi kollade på kläder på hm och jag kom där ifrån med en skjorta och ett linne. Sen käkade vi lunch på fiket inne på kvarnen.

Sen på kvällen så sammalades jag, kim, waerner, anna, kristoffer samt knasen hemma hos natha för att grilla ute på hennes går. Vi hade skit kul och det var super bra väder ute. Efter att vi grillat klart så drog vi hem till tommy där det var lite fest och sen vart det krogen.

Vi hamnade nere på lilla där vi träffade en massa folk vi kände och sen efter att krogen stängde så vart det maistro. Efter det så vart det hem gång och bädda ner sig i sängen.

Lördag vaknade lagom halv seg men efter många om och men så kom jag upp ur sängen. Vart en sväng ner på stan och sen ut till sköldinge för att kolla lite saker på bilen. När jag kom hem där ifrån så vart det mat och sen slöa en stund.

Vid sju tiden så möte jag upp kim och waerner utan för hos madde och chrille och sen drog vi alla till djulö för att spela lite kub. Var bara två omgångar då det var så jävla mkt mygg där. Drog hem till madde och chrille och parkerade oss på deras balkong där vi lyssnade på musik och snackade skit halva kvällen.

Jag var fylle chaffis på kvällen åt min mosters sambo som skulle in till stan till mina föräldrar, köre hem honom vid tolv tiden och sen åkte jag ner på stan och möte upp de andra som hade gått till san marino.

Det slutade med att vi hamnade på lilla hela högen och där inne så hade vi rätt så kul. Drog där ifrån någon gång efter kl 1. Killarna gick en promenix hem medans madde och jag åkte bil hem, stod utanför hos mig och snackade lite skit innan alla gick hem till sig.

I dag har jag bara tagit det lungt och laddat batterierna in för en nya jobvecka. Nu sitter jag framför datorn och nördar, ska strax lägga upp lite random bilder här på bloggen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0