Måndag

Sov dåligt under natten så jag var skapligt seg på jobbet men som tur var så hade vi klinikmöte på förmiddagen. Eftermiddagen seglade förbi snabbt och jag tror det hade med att göra för att det var så fint väder ute.

Drog hem åt lite middag och sen mötte jag upp madde på sultans för en fika. Vi passade på att sitta utomhus när det endå var så fint väder. Vi skvallrade lite, kolladew på folk och njöt utav vår/sommar värmen.

Väl hemma sen så vart det tevesoffan och sitta och knappa på datorn och snacka med folk på msn innan det vart sängen för min del.

I dag är det tisdag och det ser banne mig ut som om det kommer börja regna vilken minut som helst och jag känner bara för att krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0