Onsdag

Förmiddagen flög förbi som bara den på jobbet, hade en massa lagningar och undersökningar. Sista timmen innan jag slutade före lunch ägnade jag åt att lägga in hela mitt semester schema i datorn och det tog sin lilla tid.

När jag kom hem så vart det lunch, sen började jag läas ur en bok men ögonlocken vart så tunga så jag tog en lite power nap. Traskade iväg till frissan sen då jag hade tid hos henne kl 14, vi färgade utväxten och snackade lite skit.

Nu sitter jag i teve soffan och kollar på matprogram och känner hur det kurrar i magen så nu är det banne mig dags att laga lite middag. Det blir inget super avanserat utan mackaroner och köttfärsås men det är förbaskat gott.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0