Över allt och ingen stanns

I går fredags så var jag hemma hos sophia och fikade. Myste lite med lily och hennes vildingar till valpar. Sen vart det ner till bolaget och möta upp kim. Handlade på oss lite gott tills i dag ( läs. lördag) sen gick vi en runda och kollade utbudet på marknaden.

Vart hem och slappa samt äta middag sen och efter det drog jag ner på stan med natha sen vart det hem och pyssla lite sen kom kim och natha över och vi drog ner till öltältet. Var rätt så seg där nere ett bra tag men sen trillade det in hur mkt folk som helt som man kände.

I dag var jag över en sväng till tt då jag skulle få några filmer utav honom. Sen åkte jag ut till sköldinge till min mosters sambo då han och jag skulle fixa lite på volvon. Bytte lite lampor, skruvade bort hundgallret som han fick ut av mig sen. Sen så kollade han igenom bilen och provkörde den.

Väl hemma sen så städade jag samt tvättade bilen och jävlar vad svettig jag vart. Det är ju värsta sommar värmen ut men det gillas skarpt.

Nu har jag själv passerat duschen, ätit, fixat till mig tills i kväll så nu ska jag slå ner arslet en stund och bara ta det lugnt. För i kväll blir det fest med vänner och sen blir det öltältet.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0