Regn regn

I går var det härligt väder ute och naturligytvis så jobbade man men vi slutade redan vid kl 15 då det är röd dag i dag ( torsdag). När jag kom hem från jobbet så vart det kycklingspätt och ris till middag, åt så mkt så jag nästan fick matkoma. Vart teve tittande och data resten utav kvällen innan jag gick och lamig vid tio tiden.

I dag så regnar det och det är ju typiskt bara för att man är ledig. Men jag ska roa mig med att städa, byta sängkläder och sen blir det hem till natha en sväng för att få lite fimer sen ska vi till willys och handla.

Ja så mkt mer roligt finns det väl inte att hitta på en dag som denna....dock så är jag lite shopping sugen och jag skyller det på personen i fråga som skickade över en länkt med en shoppingsida åt mig i går kväll ! Det är fan mig inte snäll speciellt inte när man 10 min tidigare har sett på internetbanken att man ligger bra till med pengarna den här månaden. Nä jag ska försöka lägga band på mig själv!

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0