Duktigt gjort madde!

Slutade vid lunch tid idag och åkte hem. Sammlade ihop lite kartonger som jag skulle slänge på tippen, fick med mig allt ut och slängde igen dörren. Skulle fiska upp nycklarna ur jackfickan så jag hade de när jag kom ut till bilen. Då upptäckte jag att jag hade lyckats låsa in nycklara. Det var bara att ringa till hjärtat och be honom åka hem och låsa upp till mig. Jag behöver väl inte säga att hjärtat mitt as garvade  åt mig i telefonen :P

Efter att ha fått tillbaks nycklarna åkte jag och hämtade upp min mor, vi åkte till tippen och kastade en massa skräp. När det var gjort åkte vi ner på stan och handlade lite, hämtade upp mitt paket från panduro och sen var det hem.

Har tagit tag i disken, städat av lite snabbt i lägenheten och sen passerat duschen. Nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem så jag kan åka iväg och köpa lite thai mat. Sen bär det iväg på road trip.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0