Dyng förkyld och träningsvärk är ingen bra kombination

Kände i dag på jobbet att förkylningen hade blommat ut ordentligt då jag fick lite feber frossa till och från. Men envis som man är så körde man på hela dagen men tog ialla fall beslutet att stanna hemma i morrn och på fredag. Viserligen innebär det att jag förlorar lite pengar med o andra sidan så kanske jag har större chans att bli frisk snabbare samt minimera risken att smitta ner mina kollegor.

Spelade ju kniect i går och det kändes av i dag då jag har grym träningsvärk i bena efter att ha hoppat som en tok. Och träningsvärk samt feber som gör att man blir öm i kroppen är ingen bra kombination. Men kul som tusan hade ialla fall jag och hjärtat i går.

När jag kom hem efter jobbet i så bäddade jag ner mig i soffan för att vila ihopp om att må lite bättre sen när kim skulle komma hem från jobbet då han jobbade över lite. Men icke mådde lika dåligt som när jag kom hem, hjärtat har också blivit förkyld. Så det vart kebabtallrik till middag då ingen utav oss hade så mkt ork i kroppen.

Så imorrn och på fredag så blir det hemmadag för oss båda så vi kan kurera oss och se till att bli friska.

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0