Som ett barn på julafton

Det har varit en lång och seg dag på jobbet men fick ialla fall två sms som gjorde mig lite gladare. Messen innehöll paketnummer så jag kunde hämta ut mina paket som hade kommit. Det ena paketet var från hm som innehöll en klänning och en lång tröja. Ska prova kläderna efter att jag har fått i mig middag som blir fisk och potatis. I det andra paketet så var det röda glödlampor som jag ska pimpa sovrummet med ;) 

Var förbi en sväng hemma hos mina föräldrar och lånade hem två plankor utav de så jag och hjärtat ska göra plankstek till middag i morrn. Resten utav kvällen blir lugnt, ska passera duschen och sen blir det nog mys i soffan.

Bara halva dagen att jobba i morrn sen är det helg för min del :) skall dock springa ner på stan i morrn efter lunch och fixa en massa ärenden som jag har sammlat på hög.

/M 




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0