Få sovtimmar och en tidigt morgon

Kom hem kl 3 i natt efter att ha lekt taxi åt min kusin och henns vänner som skulle hem från safiren. Kallt som satan var det ut också, tycker vinter kan vänta med att komma.

Klockan ringde vid 6 i morse och 45 min senare så klev hjärtat upp för han skulle iväg till jobbet kl 7. Själv somnade jag om en stund med gick upp kl 8 då min mor skulle komma förbi för att hjälpa mig med lite papper.

Efter att vi hade gått igenom de så åkte vi upp till ÖB, willys och jysk för lite shopping. Mamma var så snäll och betalade hela mitt kalas, mammor är fan mig bäst. Tack så jätte mkt!

Nu sitter jag i soffan och ska strax äta lite lunch och sen plocka i ordning på grejorna jag handlade sen är det bara att invänta tills det blir kväll då det är lite fest här som står på schemat.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0