Filmkväll och jobbdag

I går kväll drog kim och jag över till tobbe för lite filmkväll vilket var skoj. Tittade på någon film om superhjältar, kommer inte ihåg namnet på filmen men iaf så var det riktigt bra.

Var hemma 22.45 så det var bara att bädda ner sig i sängen för att sova så man skulle orka upp i morse. Men det var bra segt att kliva ur sängen i dag. Det vart ju inte bättre utav att man fick skrapa rutorna på bilen när man kom ut i morse.

Men dagen på jobbet har varit kanon, klockan har bara sprungit iväg och sånt gillar jag. Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar sen ska vi mysa ner oss i soffan och titta på film.

Ska försöka skriva någon dag framöver om hur det var på klinikresan men i dag känner jag att jag inte riktigt orkar. Men innan slutet utav denna veckan ska det inlägget komma upp.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0