Friday I´m in love

I går var det en kanon bra dag, allt bara flöt på vilket var skönt. Mitt paket från jotex kom i går så det var bara att svänga förbi OKQ8 och hämta ut det efter jobbet. Hade beställt 2 st mattor och en duschstång med hyllor för att kunna ställa tvål flaskorna på.

Vi avslutade torsdagskvällen med att gå på bio med madde och chrille. Vi tittade på den nya resident evil filmen som var i 3D. Den var helt okej ingen ting jag kommer se om på ett tag men ett stort plus var att det had emkt 3D effekter.

I dag är det då fredag och jag jobbade bara fram till halv 1 vilket var super skönt. Sen när jag kom hem så gick jag över till sophia och hämtade hennes små grisar.

Väl hemma med grisarna så kom hjärtat hem tidigare för han kännde sig inte riktigt kry. Efter en liten stund så kom madde och charlie över då hon ville träffa hundarna. Satt och snackade en lite stund innan hon gick hem till sig och jag tog tag i disken.

Nu ligger hundarna och sover efter våran lilla prommenad och hjärtat ligger och slöar i soffan. Jag själv väntar på att tvätten ska bli klar.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0