Funderar på födelsedagspresent och julklappar

Ja jag vet att det är långt kvar till jul men jag tycker om att vara ute i god tid. Dessutom så tycker jag det är svårt att komma på vad man ska köpa i julklapp till folk. Speciellt till hjärtat då han inte önskar sig något men jag ska väl inte klaga jag är inte heller så lätt att köpa presenter till.

Sitter och finular på vad jag ska köpa i födelsedagspresent till honom också. Jag tror på ett ungefär att jag har kommit på vad han ska få då. Och nej jag tänkter inte skriva ut det här då jag vet att hjärtat brukar läsa min blogg ibland.

Ska "tvinga" honom att skriva en önskelista på födelsedags/julklapps saker och för att det ska bli någorlunda rättvist så ska jag försöka knåpa ihop en julklappslista till honom på saker jag önskar mig.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0