I love shoes

Vart en tur till orrköping i dag då jag skulle inhandla ett par vinterstövlar. Visserligen har jag ett par men det kan alltid vara bra att ha ett par att byta av med. Dessa som jag köpte i dag var även varmfodrade och hade en ordentlig sula på så här ska det inte halkas runt i vinter.




Vi kom även hem med en ny dammsugare i lilametalic, den är skit snygg enligt mig. Sen fick även ett nytt diskställ följa med hem då det vi har börja sjunga på sista versen.

Vart thai hämt mat i dag till middag då vi kände oss lite slöa. Nu sitter vi i soffan och glor på Ace ventura 2. Jag ska strax börja fixa till mig för jag ska följa med becca och natha till harrys ikväll. Hjärtat stannar hemma då han inte riktigt känner sig kry.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0