Ja vad ska man säga om denna dagen

Det rullade på i vanlig ordning på jobbet, patienter och patienter gick. Höjdpunkten på dagen var när våran ena receptionist annelie hade bakat kanellbullar och bjöd oss på. För i dag var det nämligen kanellbullens dag och det var riktigt smarrigt med hembakta bullar.

På eftermiddagen dök baffe en utav våra gammla tandläkare upp på besök, han skulle vara med som hjälp till en utav våra tandläkare som skulle operera ut en tand. Det var roligt att träffa den gammle mannen igen och naturligtvis så skämde han bort oss med hembakta kakor.

När jag kom hem sen från jobbet så fixade jag till kycklingspett med ris till mig och kim. Den stackaren är fortfarande sjuk men han var upp till läkaren i dag och de konstaterade att han bara hade åkt på en riktig dunder förkylning. Får hoppas att det går över snart.

Annars så har jag städat av lite i sovrummet och sen pakat lite inför klinikresan som vi ska på i veckan. Nu ska jag strax fixa te åt oss och sen blir det att glo på lite teve.

/M



Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0