När orken kommer tillbaka

I går hade jag ingen ork alls att göra nått, så det vart en sunkdag med massa onyttigheter. Tog en jätte lång sovmorgon idag och klev inte upp förens 11.50. Kände på engång att energi hade kommit tillbaka så idag blit det till att städa hela lägenheten.

Har avverkat köket och det stora diskbärget, har plockat iordning i sovrummet samt hallen. Men nu har jag tagit en liten paus och glor på lite teve innan det är dags att fortsätta med städninge.

Det regnar och är ruskigt ute så jag tänker inte sätta min fot utanför dörren idag mer än för att springa bort till coop för att handla lite.

Nej du låter det som att tvättmaskinen är klar så bara till att hänga upp tvätten och starta en ny maskin för jag har bestämt mig för att komma ner till botten på tvättkrogen :P

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0