Sista måndagen i denna månad

Fan vilken pissig start jag fick på dagen. Hela bilen var täckt med ett tjock lager med is och naturligtvis hade jag glömt lägga på skyddet på framrutan. Så det var bara till att starta bilen och sen roa sig med att skrapa bort all is.

Väl på jobbet så visade det sig att min tandläkare var sjuk så förmiddagen gick åt till att ringa återbud till våra patienter samt boka nya tider till de.

Eftermiddagen spenderade jag ute i receptionen där jag lärde mig hur växeln fungerade samt en massa andra saker. Tiden gick snabbar än jag trodde i dag då jag hade förväntat mig att klockan skulle sega sig fram då jag inte hade någon tandläkare att jobba med.

Nu är jag hemma, har ätit middag och nu bäddat ner mig under en varm filt i soffa. Det enda som saknas är hjärtat men han är i sthlm och jobbar. Så det blir till att få hela sängen för sig själv i natt men i morrn kväll är han hemma igen.

Shit kom på att det är sista måndagen i denna månad, för nästa måndag går vi in i november. Det innebär också att det inte är långt kvar till jul. Och på tal om jul så har jag kommit på vad jag ska köpa till alla i julklapp så nu är det bara till att inhandla allt.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0