Tiden går fort när man har det bra

Hjärtat och jag har varit tillsammans i 4 månader nu, tiden går fort när man har det bra. Har inte mått så här bra på länge och det är till större delen hjärtats förtjäns :love:

Annars så laddar jag för klinikresan som går av stapeln i morrn, 7.45 går tågt mot göteborg för att sedan ta bussen till smögen. Det ska bli riktigt skoj med alla aktiviteter vi har inbokade. Ska ta med mig kameran och se ifall jag är så duktig så jag kommer ihåg att ta några kort.

Men nu ska jag mysa ner mig i soffan och njuta utav mitt underbara sällskap.

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Har de redan gått 4 månader.. Gud va tiden går.. Åh ni är så fina tillsammans, riktigt glad för eran skull :)

2010-10-11 @ 15:46:10
URL: http://shabo.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Ja tiden bara flyger iväg. Tack :)

2010-10-11 @ 21:42:15
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0