Vart ju en trevlig fest även fast det var brist på folk

Festen i går här hemma vart hur trevlig som helst även fast nästan alla bangade. Men tt, franken, madde, chrille och lille charlie kom över och festade med oss.

Sökte och lyssnade på den ena sjuka låten efter den andra och en massa skratt och skit snack vart det oxå. På ett sätt var det väl bra att det inte vart så mkt folk för då kunde ju madde och chrille ta med sig lille charlie hit istället för att de skulle dela på sig och springa imellan.

Lyckades med konsten att bli redigt full i går och ja det är ju inte ofta det inträffar, typ 1 gång var 4:e månad. Jag, hjärtat, tt och franken tog en sväng ner på krogen sen på kvällen. Träffade lite folk inne på riva som man kände, sen vart det vinezia för lite mat innan det vart hemgång.

I dag vaknade jag kl 9 och kände att det var karusell i magen och att jag fortfarande var full. Vart till att sova några timmar till och klev inte upp förens vid 12. Denna gång var jag bakis istället och magen var fortfarande en karusell. Knatade ialla fall bort till coop förut och köpte pan pizza och lite annat gått.

Nu har jag intagit soffläge och hoppas på att magen ska lugna ner sig och att man ska bli körduglig någon gång bort mot 17 tiden så man kan åka upp till willys och handla saker till kvällsmaten.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0