Full fart

I går var första dagen på jobbet efter semstern och det rullade på bra. Var dock fruktansvärt trött när jag kom hem så när kl var 21.30 gav jag upp och bäddade ner mig i sängen.

Trodde jag skulle vara riktigt pigg och utvilad i dag på jobbet då jag gick och la mig tidigt i går men ack så fel man kan ha. Höll nästan på att somna sittandes flera gånger medans vi jobbade men lyckades hålla ögonen öppna.

Sen när vi hade friskvård knatade jag upp till ica och köpte lite energidryck för att vakna till liv. När jag endå var på stan så fixade jag en tid till naprapaten så min rygg kan bli bra igen. Så nästa tisdag ska jag dit och bli knådad.

Under lunchen så passade jag även på att boka en tid för besiktning så jag får det gjort, första tiden vart i mitten utav oktober. Men det var för att jag valde flens besiktning istället för de i  stan för de ska tydligen vara rätt så otrevliga. Passade även på att ringa till badhuset och kolla vilken dag samt tid de kör vattengympa då jag är sugen på att börja med det.

Eftermidagen gick undan måste ha varit tack vare energidrycken. Sen när jag kom hem till hjärtat så hade kontrakten på lägenheten kommit så nu står vi båda på lägenheten och är med andra ord sambos. Mitt namn på dörren har ydewalls redan hunnit sätta upp också så nu ska jag bara adressända.

Sen så fick jag ett ryck och började städa samt tvätta medans kim fixade maten och nu sitter vi och nördar lite. Men strax blir det lite teve tittande, får se ifall det finns något bra att glo på.

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Haha där ser man, sambos :) De gillar vi <3

2010-09-17 @ 13:45:47
URL: http://shabo.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Japp det gör vi :)

2010-09-17 @ 18:46:06
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0