Kära underbara kusin

Kom att tänka på min underbara kusin jag har som mer eller mindre känns som en storasyster för mig. Hon finns då alltid där ifall det är något. Ifall man vill beklaga sig, skvallra eller bara få ett godkännande att man gjorde helt rätt som köpte de där skit snygga skorna även fast man nästan har en hel skoaffär redan :P

Grymma kommentaren kommer hon med oxå som när jag köpte ett rött nagelack. Jag äslar verkligen den där horröda färgen på dina naglar, den passar verkligen dig :P Eller ..... har verkligen bytt upp sig utseendemässigt och då menar jag veeeeeeerkliiiiiiigen.

När jag tänker på de kommentarerna och andra sköna kommentarer hon har kommit med kan jag inte sluta le och skratta stort inombords. Hon är bara för härlig min kusin :) Och ifall jag hittar något leopardmönstrat i turklandet så ska jag se till att ha råd att köpa hem det till dig.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0