Last day

Var sista dagen på jobbet för denna veckan och dagen har flytit på i bra tempo. Vi provade nya jobbkläder och man kan ju undra vad de är för modeller de ha haft när de har gjort storlekarna. De måste fan ha mätt på pygme människor :S

Annars så har jag fixa med det sista inför resan imorrn, kameran och mp3 spelaren är på laddning. Sottå i morrn är det bara att packa ner allt det i handväskan och sen är det bara att bege sig till arlanda.

Ikväll har sötnosen och jag moffat i oss en massa gotte saker som choklad, torkat kött, cola samt öl. Ska förflytta mig in till sängen och försöka få några timmars sömn om en lite stund men först ska det mysas riktigt ordentligt. Kommer ju sakna ihjäl mig lite i veckan efter min snygging och det kommer bli skumt att sova själv för första gången på nästan 2 månader.


Skriver kanske lite i morrn innan jagåker annars hörsvi när jag kommer tillbakas från värmen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0