Sådär ja..

Har läst ut första boken utav 12 st som jag lånade utav min kusin igår. De är så fruktansvärt roliga att man nästan inte kan lägga ifrån sig boken. Har även hunnit med att läsa igenom en massa bloggar som jag brukar kolla in ibland. Så du ska jag röra mig in i badrummet och ta en varm och skön dusch och sen glo på teve en liten stund innan det blir sängen.

Dagen i dag har bestått utav att shoppat lite korgar på åhléns till badrumms hyllorna, varit ute hos svärföräldrarna samt min kusin och hennes man ute i sköldinge. Vi fick även med oss förvälda kantareller utav de sistnämnda.

När vi kom in till stan åkte vi upp till kims storebror och hans sambo. Där vart vi bjudna på nybakta kanelbullar samt glass. När vi kom hem sen skruvade kim upp hyllorna i badrummet så jag kunde fixa till där inne medans han fixade middag åt oss.

Men som sagt nu blir det duschen för min del. Ni får ha en fortsatt trevlig söndags kväll alla ni som tittar in här.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0