Söndag

Vart en lång och skön sovmorgon då det var behövligt efter att ha varit vaken i drygt 1½ dygn :P

Min kusin kom över sen på fika så hon kunde få sin sjal som jagköpte åt henne i turkiet. Vi satt och snackade skit och kollde i stjärntecken bok innan hon åkte hem.

Kim och jag åkte hem till mig och hämtade en massa prylar och sen vart det iväg till willys för att handla lite. Träffade på åsa och köning utanför så vi stod där och snackade i 10 min. Känns som att vi sammlade på oss lite vuxen poäng när man börja träffa polarna utanför mataffärerna och snacka skit istället för ute på krogen :P

Fixade middag sen och kollade på avatar och den var helt okej. Känndes dock inte som en film jag skulle tänka mig att se om men den var himmla bra gjord.

Nu blir det strax sängen då det är jobb i morrn, ska bli skönt att komma tillbas efter 1 veckas semester.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0