Tisdag & onsdag

I går efter middagen så vart det fika hemma hos madde och chrille gick över till kim. Vi satt och kollade på fångarna på fortet, snackade skit och lyssnade på när charlie skrek. Vilka lungor lillkillen har och jäklar vad röd i ansiktet han blev. Vi snackade väl bort en sisodär 2½ timme vilken kändes som kanppt 1 timme men tiden går fort när man har trevligt.

I dag har det varit en helt okej dag på jobbet, har varit lite halv seg men tack och lov så har alla patienter kommit så vi har haft nått att göra hela tiden.

Var hemma och packade i dag in för turkiet resan på fredag. Kom undan med 8 kg i resväskan så jag har 7 kg till goda som jag kan fylla upp väska med i turkiet. För max vikten är 15 kg och det tror jag nog inte jag kommer att komma upp i även fast jag ska shoppa lite.

Nu glor vi på fångarna på fortet och bara slappar i soffan. I morrn är sista arbetsdagen för denna vecka för min del, så jävla skönt. Ska pussa lite på sötnosen nu då jag kommer sakna honom grymt mkt när jag är borta sen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0