Tisdag

Ligger i soffan med hjärtat och glor på 2½ män och utanför börjar det bli riktigt mörkt. Shit klockan är ju inte mer än 19.30, suck vi går mot mörkare tider.

I dag var jag hos naprapaten så han fick knåda och knäcka till min rygg så nu känns det mkt bättre. Ska tillbaka om 4 veckor för en kontroll. Annars så har det flytit på på jobbet, mummsat i oss smörgåstårta i dag så vi nästan vart fyrkantiga.

Tog tag i disken och dammsög förut när jag kom hem från jobbet sen började jag med maten då hjärtat jobbade över i dag. Han trillade in vid 18 tiden och sen vart det middaga och nu så ligger vi i soffan som två klubbade sälar.

I morrn är det vårbokslut på jobbet, ska gå igenom en massa siffror och statestik på förmiddagen och eftermidagen skulle vi ha grupparbeten. Kommer bli en rätt så soft dag med andra ord.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0