Uppbokad

Fredag som kommer och sen fredagen efter det så är jag uppbokad med att vara hundvakt. Fredagen som kommer ska jag vara hundvakt åt denna "mördar" hund som min kusin har. En sprallig americans staffe som gillar att springa runt som en tok, sova, sova, mysa och att äta.

Fredagen efter ska jag vara hundvakt åt sophias "mördar" hundar som är av rasen engelsk staffordshire bullterrier. Den här två sötnosarna gillar att busa, sova, mysa och att äta.



Det finns inget ont i de här hundarna och jag tycker det är synd att de här hundraserna har fått stämpeln "mördar" hund utav många. Det är helt fel för vilken hundras som helst skulle kunna bli en "mördar" hund det beror helt på vem det är som håller i änden utav kopplet och uppfostrar de. De här hundarna är uppfostrade utav sina ägare till att vara kärleksfulla hundar mot alla människor, barn som vuxna.

/M

Ditt ord
Postat av: Madde

Gud va söta de svarta var :) Kan gärna ta en sån :P

2010-09-18 @ 23:50:36
URL: http://shabo.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Visst är de :) du får väl komma över näst nästa fredag när jag ska ha de små grisarna :D

2010-09-19 @ 00:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0