In working progress

Var i flen och jobbade i dag, hade möte på förmiddagen så hade inte så många patienter i dag. Dagen gick rätt så fort och påvägen hem gjorde jag först ett stopp och tankade hjärtats bil. Sen åkte jag hem till min mor och hämtade träbänken som var färdig inoljad.

Väl hemma och fått upp alla saker sprang jag över till madde och chrille då jag skulle hämta balkongstolarna vi köpte utav de. Sprang upp men de och sen vart det en sväng till coop för att köpa en sallad till middag. Älsklingen skulle jobba över i dag så jag hade ingen direkt ork till att ställa mig vid spisen.

Efter maten så skruvade jag ihop träbänken samt balkongborden och stallde ut allt på balkongen så nu ser det lite roligare ut där ute. Dock så kommer det se ännu bättre ut när vi har fått dit den gröna mattan samt sakerna vi har beställt från jotex.

Nä kolla på teve en stund och fördriva tiden, får se ifall hjärtat hinner komma hem innan jag går och lägger mig.

/M


1:a och 2:a
bilden visar hur våran balkong såg ut innan utemöblerna kom på plats. 3:e bilden visar hur det ser ut när utemöblerna kom på plats. Vi är inte klara då mattorna skall bort och ersättas av en grön som täcker hela balkongen sen är det lite andra små saker som skall prya balkongen.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0