Snart dags för sängen eller..?

Funderar på ifall man skulle krypa ner i sängen snart, ska ju upp tidigt i morrn. Ska va hundvakt åt lily och zelma i morrn så jag hade tänkt ta en morgon promenad med damerna vid 8 tiden.

När det sen är avklarat ska jag mäta hur stor våran balkong är, har hittat en plastmatta uppe på öb som skulle funka ifall måtten stämmer. Funkar det så skall den inhandlas sen så ska jag och hjärtat ner på stan.

När allt det är avklarat så ska vi packa in hundarna i volvon och åka ut till sköldinge för tvätt av bilen, rasta bonnevillen och sen grilla.

Nä vänta på att karln ska duschat klart så jag kan smita in på toan och borsta gaddarna innan jag kryper ner i sängen.

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0