Vart lite mer saker än jag hade tänkt

Åkte till marieberg vid 10 tiden, första stoppet vart biltema. Hittade bara typ 1/3 av sakera som stod på våran lista då fler saker var slut. Sen begav vi oss till köpcentret, jag hoppade direkt in på sweet poison och gick igenom deras utbud.

Medans jag var där inne så möte kim upp johan och linda på ett utav fiken. Jag anslöt mig till de sen efter att jag hade kommit ut med en ny kjol till mig.

Sen möte vi upp anje, elias, andreas och hans bror. Gick i några affärer innan vi tog en paus och käkade lunch. Sen så dumpade anje och jag killarna och gick i lite affärer. Var bl.a inne på lagerhaus och hm, kom ut från de affäreran med bullformar, duschdraperi, tubtopp samt en skjorta.

Killarna anslöt sig sen till oss och sen så vart det en till tur till sweet poison för min och kims del. Hittade en bandana (hårband) och en underkjol där inne, min älskade karl var så snäll så han köpte det åt mig <3

Sa hejdå åt anje, elias och andreas och sen begav vi oss till jula där vi bl.a inhandlade en träbänk till balkongen. Sen åkte vi till media market där jag köpte sumba skiva till kinetc spelet så här jävlar ska det börjas dansa och komma i form. Som överskriften säger så kom jag hem med lite mer saker än vad jag hade tänkt det skulle bli från början.

/M




Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0