Fick det mesta gjort i dag

Regnade när jag vaknade i morse så jag drog täcket över huvudet och snoozde länge. Hade ju ändå ingen direkt inplanerat i dag.

Efter att jag hade tagit mig upp ur sängen och fixat till mg så skrev jag en lista på allt som skulle inhandlas på willys. Skrev sen nästa lista med allt som skall packas inför resan, när listorna sen var klara städade jag av lägenheten.

Den lilla svarta damen som vi hade i lördags hade lämnat lite svart päls här och där. När det var uppsuget så organiserade jag om mina 2 garderober. Så nu ska det vara lite lättare att hitta bland alla kläder jag har hängandes där.

Kastade in en maskin tvätt och sen kom fröken N över för lite skvaller. När hon hade gått sen var det dags att hänga upp tvätten och sen diska. Tog en tur bort till britt-maries pyssel och pynt där jag beställde lite smått och gott från panduro katalogen. Sakerna kommer förmodligen på fredag så här skadet börja pysslas på hög nivå :P

Har även gått igenom och valt ut bilder som jag skall framkalla lite senare framöver, blir nog efter att hjärtat och jag kommit hem från turkiet. Hjärtat kom hem lagom som jag höll på och fixade middagen, käkade och sen drog vi till willys.

Nu sitter vi hemma nersjunkna i soffan och glor på teve/dataskärmen. Blir inte många knop gjorda resten utav kvällen, ska nog läsa lite bloggar och titta på teve innan jag bäddar ner mig i sängen.

/M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0