Oj vad farligt det var att kolla i...

panduro katalogen, hittade ju hur mkt saker som helst som ja vill ha. Var ju nere i dag hos britt-maries pyssel och pynt där jag beställde en hel del saker. Tror jag kom upp i den nätta summan av 490 kr vilket inte är så farligt endå.

Kollade igenom katalogen nu ikväll och hittade som sagt ännu mer saker jag villa ha. Valde ut de sakerna jag skulle behöva mest och kom då bara upp i en summa av 350 kr :P Ska nog beställa de sakerna när jag hämtar ut mina andra saker i slutet utav denna vecka.

Det kommer dock inte bli så jätte dyrt i slutändan då jag fick ett pressentkort nere på pyssel och pynt i födelsedagspresent på 500 kr.

/M

Ditt ord
Postat av: C

Vad är det som du har beställt?

2011-08-31 @ 11:54:11
Postat av: Maddiie

det är bla lite olika stämplar, färgat papper samt färg.

2011-08-31 @ 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0