Oljefilter och städning

Åkte ut till sköldinge i dag då hjärtat skulle byta olja samt oljefilter på volvon. Efter att det var klart åkte vi ner till verkstade och tvättade av bilen så den vart ren och fin.

Sen vart det hem till svärföräldrar där jag städade och torkade ur bilen. Kollade på när carlo höll på och skruvade på sin gto. Klockand tickade i väg och helt plötsligt var kl 18. Hjärtat och jag åkte till valla där vi köpe grillkorv, bröd och lite annat smått som vi sen fixade till middag åt oss alla.

Nu sitter vi hemma och tittar på teve, är drakarnas rike på teve. Helt duglig film att slötitta på. I morrn blir det en till vända ut till sköldinge då vi ska byta sterio i min bil. När det sen är fixat så ska den läggas ut till försäljning.


Btw i dag så har hjärtat och jag har stått ut med varandra i 14 månader

/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0